FAQ

Witamy serdecznie na naszej podstronie FAQ, dedykowanej odpowiedziom na najczęściej zadawane pytania dotyczące oferty i standardów obsługi wszystkich zamówień.

Zachęcamy do zapoznania się z poniższymi odpowiedziami, a w przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu.

Oferowane modele występują w kilku wariantach rozmiarowych. Dopuszczamy możliwość zmian indywidualnych, wtedy najlepiej będzie jeśli prześlą Państwo nam maila, korzystając z formularza “Zapytaj o produkt”.

Standardowy czas realizacji zamówienia i przygotowania do wysyłki wynosi między 10-26 dni roboczych. Z uwagi na wysyłkę mebli w całości, tj. już złożonych, czas dostarczenia przesyłki z naszej pracowni pod adres docelowy to zwykle 2-4 dni robocze. Firma logistyczna obsługująca przesyłki paletowe realizuje doręczenia wg. własnego harmonogramu, lecz przykładają dużą uwagę do sprawnego i bezpiecznego transportu naszych mebli.

Niestety nie posiadamy opcji płatności przy odbiorze, ani płatności zaliczkowej. W momencie potwierdzenia zamówienia, rozpoczynamy proces produkcji i rezerwujemy kolejkę prac zgodnie z kolejnością przyjętych zamówień.

Istnieje możliwość skorzystania z atrakcyjnego zakupu na RATY 0% oraz opcja odroczonej płatności do 30 dni, dzięki czemu możesz zapłacić za zamówienie praktycznie po odbiorze swojego zamówienia 🙂

Oczywiście, w momencie składania zamówienia masz do wyboru różne formy płatności, w tym płatność przelewem tradycyjnym. Po złożeniu zamówienia otrzymasz dane do wpłaty (nasz numer konta oraz dane, a tytułem przelewu będzie numer zamówienia). Zamówienie zmieni status na “oczekujące na płatność”, po odnotowaniu wpłaty w terminie 1 dnia roboczego rozpoczniemy produkcję Twoich mebli 🙂

Istnieje taka możliwość tylko dla zamówień niestandardowych – indywidualnych wg. otrzymanych wytycznych, rysunków technicznych lub projektu, który możemy zrealizować. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt telefoniczny podany w zakładce kontakt lub mailowy na adres hello@mizumi.com.pl

Oczywiście, prosimy o podanie danych do faktury w trakcie składania zamówienia w polu dane rozliczeniowe, w komentarzu do zamówienia lub o przesłaniu danych do faktury na adres mailowy hello@mizumi.com.pl

Wszystkie produkty, które nie są wykonywane na zamówienie indywidualne i nie są personalizowane (zmiany kolorystyki, wykończenia, rozmiarów). Wszystkie meble z oferty naszego sklepu wykonywane są na indywidualne zamówienie. Pozostałe produkty takie jak akcesoria do wnętrz, ceramika, baterie czy uchwyty meblowe z regularnej oferty sklepu są objęte prawem zwrotu na ogólnych zasadach. Zwracane produkty muszą być nieużywane i nieuszkodzone. Informację o odstąpieniu od umowy prosimy przesłać na adres email hello@mizumi.com.pl wraz z formularzem odstąpienia zgodnie z warunkami zwrotów określonych w regulaminie.

Wysyłka zamówień gabarytowych to specjalność naszych Partnerów logistycznych. Zamówienia wysyłane są przez firmy logistyczne, pakowane i zabezpieczane na czas transportu – przewożone są na paletach. Firma logistyczna dostarcza zamówienia pod wskazany adres dostawy oraz zapewnia rozładunek mebli. W przypadku potrzeby wniesienia mebli do mieszkania / domu lub biura prosimy o taką informację po złożeniu zamówienia – usługa dodatkowa zostanie skalkulowana w oparciu o wielkość zamówienia i otrzymają Państwo link do opłacenia dodatkowej usługi przed wysłaniem zamówienia.

W przypadku większości zamówień mebli z naszej oferty – dodatkowy montaż ogranicza się jedynie do wstawienia mebla do wnętrza lub jego zawieszenie (dotyczy mebli podwieszanych). Nie świadczymy usług montażu mebli na ścianie ani też instalacji umywalek w przypadku mebli łazienkowych.

Meble pod umywalkę jednak możemy odpowiednio przygotować – mogą Państwo wybrać szafkę podumywalkową z wyciętym i wykończonym otworem na syfon (montaż umywalki) – przy czym prosimy o zapoznanie się z rekomendowanym rozmiarem umywalek, gdyż otwory wykonujemy w konkretnym miejscu w blacie, tak aby lokalizacja umywalki współgrała z głębokością szafki.

W przypadku zamówień indywidualnych takich jak niezależne meble oraz dodatkowe zabudowy na wymiar [szafy, garderoby, meble kuchenne lub fronty] istnieje możliwość zamówienia mebli z montażem. W takiej sytuacji zamówienie jest wyceniane indywidualnie i ustalamy termin dostawy oraz montaż.

Każdy nasz Klient (indywidualny, jak też firmowy) może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy i dokonać zwrotu zakupionego (nieuszkodzonego i nieużywanego) towaru w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia, w którym wszedł w posiadanie zakupionej rzeczy (dostarczenie zamówienia).

Aby zachować powyższy termin prosimy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem 30 dni po otrzymaniu zamówienia. Następnie, po zarejestrowaniu i potwierdzeniu zwrotu, należy w ciągu 14 dni kalendarzowych dostarczyć na własny koszt nieużywany i nieuszkodzony towar na wskazany przez nas adres.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności z wyłączeniem kosztu wysyłki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy pełnowartościowy towar i stwierdziliśmy brak śladów uszkodzenia czy użytkowania.

Zwrotu środków dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Zwroty nie obejmują spersonalizowanych produktów na zamówienie.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami koniecznie prosimy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz dowód zakupu lub fakturę.

Witaj

Uzyskaj dostęp do panelu

Błędny adres email.

Hasło powinno składać się z min. 6 znaków, zawierać litery i przynajmniej jedną cyfrę.

Twoje dane są bezpieczne i nigdy ich nie udostępniamy.