Regulamin

Niniejszy regulamin określa ogólne warunki korzystania ze sklepu internetowego www.mizumi.com.pl oraz zasady obsługi zamówień, reklamacji, wysyłek i zwrotów oraz dodatkowe zasady, o których otwarcie informujemy.

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1.1. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
1.2. Spółka – Firma IA Group z siedzibą w  Krakowie przy ul. Bagrowej 42/20 wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem REGON: 367823645 oraz zarejestrowanym jako czynny podatnik VAT z numerem NIP 735 269 50 80,
1.3. Sklep Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.mizumi.com.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
1.4. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną dla Klientów sklepu Internetowego.
1.5. Towar – produkty lub usługi dostępne w Sklepie Internetowym. Wszystkie dostępne w Sklepie meble są towarami nieprefabrykowanymi, wykonywanymi wg indywidualnych preferencji Klienta (Konsumenta).
1.6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
1.7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Spółką a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu Internetowego.
1.8. Koszyk – funkcjonalność Sklepu Internetowego, w której widoczne są wybrane przez Klienta Towary do zakupu oraz umożliwiająca Klientowi wybór formy dostawy i rodzaj płatności oraz modyfikację danych Zamówienia.
1.9. Rejestracja – oznacza jednorazową czynność nowego Użytkownika, polegającą na założeniu Konta, dokonaną z wykorzystaniem formularza dostępnego w Sklepie Internetowym.
1.10. Indywidualne konto Klienta – funkcjonalność Sklepu Internetowego, dające możliwość robienia zakupów bez ponownego wprowadzania danych identyfikujących Klienta oraz brania udziałów w akcjach specjalnych skierowanych do Klientów sklepu.
1.11. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
1.12. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
1.13. Newsletter – biuletyn informacyjny Sklepu Internetowego zawierający w szczególności informacje o aktualnej ofercie, nowościach i promocjach.
1.14. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827).
1.15. Umowa zawarta na odległość – umowa określona w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta tj. umowa zawarta z konsumentem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
1.16. Trwały nośnik – materiał lub narzędzie określone w art. 2 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta tj. umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci, w szczególności za przekazanie informacji na trwałym nośniku należy rozumieć przekazanie informacji za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail.
1.17. Konsument – klient, będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.

2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego mizumi.com.pl i jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, oraz realizuje wymagane przez Ustawę z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta obowiązki informacyjne przedsiębiorcy wobec klienta będącego konsumentem
2.1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
2.1.1. zasady dokonywania rejestracji i korzystania z indywidualnego konta Klienta w ramach Sklepu Internetowego
2.1.2. warunki i zasady składania Zamówień drogą elektroniczną w ramach Sklepu Internetowego
2.1.3. zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego
2.1.4. obowiązki informacyjne przedsiębiorcy wobec klienta będącego konsumentem określone w ustawie o prawach konsumenta
2.3. Umowy za pośrednictwem Sklepu Internetowego mogą być zawierane przez osoby fizyczne, mające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną.
2.4. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
2.5. Informacja o cenach podawana w Sklepie Internetowym ma charakter wiążący od momentu otrzymania przez Klienta e-maila potwierdzającego dokonanie zamówienia wraz z ewentualnymi rabatami.
2.6. Podstawowym środkiem komunikacji z Klientem, w tym w szczególności komunikacji prowadzonej w związku z Zamówieniami jest sieć Internet, w tym w szczególności poczta elektroniczna. Dodatkowo Spółka może komunikować się z Użytkownikami telefonicznie. Wszelkie pytania, zastrzeżenia i wątpliwości natury prawnej dotyczące Regulaminu lub praw i obowiązków Klienta lub Sklepu Internetowego związanych z korzystaniem ze Sklepu, zamówieniami można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej za adres e-mail: . Odpowiedzi będą udzielane przez spółkę bez zbędnej zwłoki również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail, z którego wysłana została wiadomość od Klienta.
2.7. Akceptując Regulamin Klient zobowiązuje się do jego przestrzegania, w tym w szczególności do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu.
2.8. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1.01.2024.

3.1. Przeglądanie produktów dostępnych w Sklepie Internetowym jest możliwe bez uprzedniego logowania się.
3.2. Każdorazowe zalogowanie się na Stronie internetowej jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu, Polityki prywatności oraz Cennika.
3.3. Każdorazowe zamówienie Towarów na Stronie internetowej jest równoznaczne z akceptacją warunków świadczenia Usługi, zawartych w dokumencie lub dokumentach (w postaci Regulaminu i innych) opisujących zasady świadczenia sprzedaży przez Sklep Internetowy. Aktualna treść tych dokumentów jest publicznie dostępna na stronach Sklepu Internetowego
3.4. W celu rejestracji w Sklepie Internetowym  należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając imię i nazwisko bądź – w przypadku osoby prawnej albo jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną – firmę, adres e-mail oraz hasło, zaakceptować niniejszy Regulamin oraz wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych Klienta w zakresie niezbędnym do realizacji Zamówienia.
3.5. Po dokonaniu rejestracji za pomocą formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje na podany adres poczty elektronicznej wiadomość zawierającą potwierdzenie założenia konta w Sklepie Internetowym.
3.6. Klient ma obowiązek ochrony hasła i loginu przed ich wykorzystaniem przez osoby nieupoważnione. W celu zapewnienia bezpieczeństwa, Klient może zmienić swoje hasło w panelu Klienta dostępnym po zalogowaniu.
3.7. Jeżeli Klient nie pamięta Hasła, może je odzyskać poprzez funkcjonalność przypominania hasła dostępną w Panelu Klienta.
3.8. Rejestracja w Sklepie Internetowym i korzystanie z jego funkcjonalności są bezpłatne.
3.9. Po zarejestrowaniu się w Sklepie Internetowym każdorazowe logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
3.10. Klient zobowiązuje się zachować w tajemnicy nadany przy rejestracji unikatowy login i hasło oraz nie udostępniać go osobom trzecim. W przypadku podejrzenia, że wiedzę o treści loginu i hasła mogła nabyć osoba trzecia, Klient ma obowiązek zmiany hasła i powiadomienia o tym fakcie niezwłocznie Sklep Internetowy.
3.11. Złożenie zamówienia na produkty dostępne w Sklepie Internetowym po zalogowaniu przez Klienta unikatowym loginem i hasłem jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży.
3.12. Klient nie może uchylać się od jakiejkolwiek odpowiedzialności i zapłaty względem Sklepu Internetowego, w przypadku kiedy do zawarcia Umowy Sprzedaży dojdzie z wykorzystaniem przydzielonego Klientowi unikatowego loginu oraz hasła.
3.13. W celu usunięcia Klienta z bazy danych Sklepu Internetowego należy wysłać wiadomość elektroniczną z prośbą o wyrejestrowanie na adres hello@mizumi.com.pl
3.14. Spółka może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient działa w ramach Sklepu Internetowego w sposób naruszający powszechnie obowiązujące przepisy prawa, prawa i dobra osobiste osób trzecich, zasady współżycia społecznego lub postanowienia niniejszego Regulaminu, również w sytuacji gdy Klient odstąpi od zawartej Umowy Sprzedaży w okolicznościach nie określonych Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827).
3.15. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, nie dokona powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Spólki.​​​​​​​
3.16. Przyznawane kody rabatowe nie łączą się. W jednym zamówieniu można użyć tylko jednego kodu rabatowego.

4.1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego należy uprzednio zarejestrować się na stronie internetowej https://mizumi.com.pl, zalogować się, dodać wybrane produkty do Koszyka, wybrać opcję dostawy oraz płatności i potwierdzić zamówienie.
4.2. Zamówień można również dokonywać bez rejestracji.
4.3. Zamówienie jest realizowane pod warunkiem, że zostanie skutecznie opłacone.
4.4. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdzam zamówienie” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4.5. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych wraz z adresem do wysyłki, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.
4.6. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące w szczególności:
4.6.1. zamówionego Towaru,
4.6.2. jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Towarów,
4.6.3. wybranego sposobu dostawy,
4.6.4. kosztów dostawy,
4.6.5. wybranej metody płatności,
4.6.6. wybranego adresu dostawy
4.7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem ze Spółką Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
4.8. Umowę traktuje się za zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta na podany adres poczty elektronicznej wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie przyjęcia Zamówienia wraz z podsumowaniem, o którym mowa w pkt. 5 § 4 Regulaminu.
4.9. W przypadku braku płatności za złożone Zamówienie w terminie 14 dni od dnia złożenia Zamówienia, Zamówienie zostanie automatycznie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail podany przy rejestracji.
4.10. W uzasadnionych przypadkach i w sytuacji, gdy będzie to możliwe, Sklep Internetowy może anulować lub zmienić Zamówienie na wniosek Klienta do czasu otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia Zamówienia. W takim przypadku Klient może skontaktować się ze Sklepem telefonicznie lub przy użyciu innych form kontaktów udostępnionych na stronie Sklepu. Klient może śledzić status Zamówienia w Sklepie po zalogowaniu się do Panelu Klienta. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy lub anulowania realizacji zamówienia złożonego przez Klienta, który wcześniej dwukrotnie nie odebrał zamówionego towaru, nieterminowo regulował należności za zamówiony towar lub w sytuacji, gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
4.11. Klient o każdorazowej zmianie statusu Zamówienia zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany przy rejestracji w sklepie.
4.12. Klient Sklepu Internetowego może skorzystać z kodu rabatowego lub bonu rabatowego otrzymanego, upoważniającego do obniżenia ceny Zamówienia. Kody rabatowe i bony rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Przyznany rabat nie może być łączony z innymi rabatami lub innymi promocjami, chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

5.1. Ceny Towarów w Sklepie Internetowym podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki) oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
5.2. Cena Produktu pokazana na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

5.3. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące formy płatności:
5.3.1. płatność przelewem bankowym (tradycyjny przelew)
5.3.2. płatność online za pośrednictwem operatora płatności
– płatność BLIK
– szybki przelew bankowy online / przelew tradycyjny
– portfele elektroniczne Apple Pay / Google Pay / VISA
5.3.3. płatność w systemie ratalnym
– 3 /10 / 20 rat 0% dla klientów indywidualnych
– 3 / 6 / 9 / 12 rat dla klientów biznesowych (dla firm)
5.3.4. płatność odroczona (kup teraz, zapłać za zamówienie później)
– 30 / 45 dni dla klientów indywidualnych
– 14 / 30 / 60 dni dla klientów biznesowych (dla firm)
5.4. Konto bankowe do dokonywania wpłat przelewem to:
wpłaty w PLN / EUR: PL32 2490 0005 0000 4530 3402 8561
Bank odbiorcy: Alior Bank

5.5. Sklep zastrzega, że wskazane formy płatności mogą być okresowo modyfikowane, wyłączane lub wymieniane na inne.

6.1. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się w dni robocze po otrzymaniu zapłaty za zamówienie w zależności od wybranej formy płatności.
6.2. Zamówienia realizowane są zazwyczaj w terminie 14-21 dni roboczych, przy czym w przypadku zamówień niestandardowych i zamówień łączonych, tj. składających się z więcej niż trzech modeli mebli czas realizacji może się wydłużyć, o czym Sklep poinformuje Klienta z chwilą przyjęcia zamówienia do realizacji.
6.3.
Do każdego zamówienia Sklep Internetowy wystawia fakturę imienną lub fakturę VAT na dane podane w trakcie składania zamówienia. Faktury wystawiane są w języku polskim lub angielskim w zależności od adresu rozliczeniowego Klienta.
6.4. Miejscem spełnienia świadczenia wynikającego z zawartej przez Klienta ze Sprzedawcą umowy sprzedaży jest miejsce, do którego Sprzedawca zgodnie z treścią złożonego przez Klienta zamówienia zobowiązany jest dostarczyć zakupiony Towar.

7.1. Zamówienia dostarczane są na obszarze Polski oraz Unii Europejskiej za pośrednictwem firm kurierskich specjalizujących się w przesyłkach paletowych / gabarytowych.
7.2. Sklep uznaje za wiążące podanie przez Klienta adresu dostawy, pod który ma zostać wysłana przesyłka, na etapie składania zamówienia. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany adresu dostawy na prośbę Klienta, do momentu kiedy przesyłka nie została zarejestrowana u firmy transportowej. Po wysłaniu zlecenia odbioru przesyłki do firmy transportowej, nie ma możliwości zmiany adresu dostawy. Zmiana adresu dostawy po zarejestrowaniu zlecenia odbioru może wiązać się z dodatkowymi kosztami, do których pokrycia zobowiąże się Klient.
7.3. Koszt wysyłek w sklepie mizumi.com.pl uzależniony jest od liczby produktów i wartości zamówienia i obliczany jest odpowiednio:
dostawa GRATIS dla zamówień o wartości przekraczającej 12.000 zł brutto
– zamówienie 1-2 produktów -> koszt dostawy 99 zł
– zamówienie 3-4 produktów -> koszt dostawy 189 zł
– zamówienie 5 i więcej produktów -> dostawa GRATIS.

7.4. Zamówienia dostarczane są w terminie 2-4 dni roboczych od momentu odbioru przesyłki przez kuriera z magazynu Sklepu.
7.5. Z chwilą odbioru przesyłki przez Kuriera, odpowiedzialność za ew. szkody w transporcie spoczywa na firmie transportowej.
7.6. Klient zobowiązany jest w momencie odbioru od Kuriera przesyłki zgłosić wszelkie zauważone uszkodzenia i sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera celem zgłoszenia reklamacji i uzyskania odszkodowania za szkody powstałe w trakcie transportu. Protokół szkody jest podstawą do rozpatrzenia ewentualnej reklamacji przez Sklep.

8.1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze Sklepu Internetowego przysługuje – na podstawie ustawy o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży Towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać przesłane pisemnie drogą  elektroniczną na adres mailowy hello@mizumi.com.pl  z informacją w tytule e-maila zawierającą numer Zamówienia oraz: „Odstąpienie od Umowy” lub “Zwrot Towaru”.
8.2. Sklep prześle w odpowiedzi na adres email Klientowi będącemu Konsumentem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego drogą elektroniczną.
8.3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 30 dni, który rozpoczyna się w dniu objęcia Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres podany w §8 pkt.1 niniejszego regulaminu.
8.4. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym. W przypadku przekroczenia terminu dostawy Sprzedawca wyznacza ostateczny termin dostawy po którego przekroczeniu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
8.4.1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku Umowy Sprzedaży:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
b) w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
8.4.2 Wszystkie meble oferowane na sprzedaż w Sklepie pod marką Mizumi są nieprefabrykowanymi Produktami, tworzonymi według zindywidualizowanych potrzeb, zawartych przez Konsumenta w procesie zamówienia. Oznacza to brak przysługującego Konsumentowi prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, na podstawie Art. 38. Ust. 1 pkt 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta.
8.5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi. Zwrot Towaru przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
8.6. Zakupiony towar należy zwrócić na adres zakładu produkcyjnego wskazany w na formularzu zwrotu towaru lub wskazany przez obsługę Sklepu w korespondencji dot. potwierdzenia zgłoszenia zwrotu.
8.7. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
8.8. Klient zobowiązuje się zwrócić zakupiony Towar na swój koszt
8.9. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności z wyłączeniem kosztu wysyłki, nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy pełnowartościowy towar i stwierdziliśmy brak śladów uszkodzenia czy użytkowania.
8.10. Zwrotu środków dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
8.11. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta i jednocześnie załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
8.12. Wzór pouczenia o odstąpieniu od umowy przez konsumenta stanowiący załącznik nr 1 do ustawy o prawach konsumenta znajduje się w podsumowaniu niniejszego Regulaminu.

9.1. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta, a także związane z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego, należy kierować na adres: hello@mizumi.com.pl, a Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
9.2. Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń wynikających z Zamówienia przysługuje Klientowi po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.
9.3. Spółka jako sprzedawca ma obowiązek dostarczyć klientowi Towar bez wad.
9.4. Spółka jako sprzedawca jest odpowiedzialna względem klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
9.5. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z umową. W szczególności Towar sprzedany jest niezgodny z umową, jeżeli:
         9.5.1. nie ma właściwości, które Towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia
         9.5.2. nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór
         9.5.3. nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia
         9.5.4. została kupującemu wydana w stanie niezupełnym
9.6. Jeżeli kupującym jest Konsument, na równi z zapewnieniem sprzedawcy traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent.
9.7. Jeżeli kupującym jest konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili dostarczenia Towaru do kupującego.
9.8. Spółka jako sprzedawca jest odpowiedzialna względem kupującego, jeżeli sprzedany Towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa spółka jako sprzedawca jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).
9.9. Spółka jako sprzedawca jest odpowiedzialna z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili dostarczenia Towaru do kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Towarze w tej samej chwili. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że spółka niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
9.10. Klienci będący konsumentami mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów dotyczących rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez:
9.10.1. skierowanie spraw do Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich, działających przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej (WIIH) i przy ich oddziałach zamiejscowych. Polubowne sądy konsumenckie rozpatrują spory między konsumentami a przedsiębiorcami, jeżeli wynikają one z zawartej umowy sprzedaży lub z umowy o świadczenie usług. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu. Lista wraz z danymi adresowymi Sądów dostępna jest na stronie internetowej www.uokik.gov.pl
9.10.2. skierowanie sprawy do mediacji przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Do rozpatrzenia sprawy niezbędna jest zgoda obu stron sporu. Lista wraz z danymi adresowymi Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępna jest na stronie internetowej www.uokik.gov.pl
9.11. Postanowienia niniejszego regulaminu nie stanowią wyrażenia przez spółkę zgody na rozpatrywanie sporów dotyczących reklamacji w oparciu o procedury określone w § 9 ust. 10 niniejszego regulaminu. Spółka w odniesieniu do każdego indywidualnego przypadku będzie podejmować decyzję w przedmiocie wyrażenia zgody na jego rozpatrzenie w oparciu o procedury określone w § 9 ust. 10 niniejszego regulaminu z jej udziałem.

10.1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w odpowiednim miejscu na stronie internetowej www.mizumi.com.pl. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres e-mail Newsletter, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sklep w imieniu swoim.
10.2. Klient może w każdym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera i innych informacji handlowych, wypisując się z newslettera klikając w skrót “Unsubscribe” w stopce szablonu wiadomości.
10.3. Sklep nigdy nie udostępnia danych osób zapisanych do Newslettera podmiotom zewnętrznym w celu promowania swoich produktów dla subskrybentów sklepu www.mizumi.com.pl
10.2. Sklep nie wysyła spamu, nasze newslettery są starannie przygotowywane i wysyłane nie częściej niż 1-3 razy w miesiącu.

11.1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem, a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
11.2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sklepem, a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sklepu.
11.3. Sklep Internetowy prowadzi politykę ochrony i przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, a także Polityką prywatności dostępną w każdym czasie na stronie internetowej /polityka-prywatnosci. Klient ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usuwania.
11.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Witaj

Uzyskaj dostęp do panelu

Błędny adres email.

Hasło powinno składać się z min. 6 znaków, zawierać litery i przynajmniej jedną cyfrę.

Twoje dane są bezpieczne i nigdy ich nie udostępniamy.